دوره مجازی مدیریت خرید و سفارشات خارجی

 

 

 

هدف دوره: آشنائی با افراد توانمند به عنوان بازرگان، مدیر و یا کارشناس بازرگانی

 

شرح دوره:

 

  • توضیحات دوره

    از آنجائی که اغلب کشورهای جهان به‌دلیل توزیع متنوع عوامل تولید در مناطق مختلف با یکدیگر روابط تجاری دارند اهمیت برقراری ارتباط و خرید خارجی نمود پیدا می‌کند. برقراری روابط خرید و خریدهای خارجی نیاز به آشنائی با مراحل ورود کالا، اصطلاحات بین‌المللی (Incoterms)، منابع تهیه کالا (Source of supply)، آشنائی با شرایط پرداخت‌ها (Terms of payments)، و مقررات متحدالشکل اعتبارات اسنادی، بیمه‌های حمل و نقل، مراحل ترخیص کالا و ... دارد که مذاکرات در مورد امور فوق‌الذکر برعهده مدیران خرید خارجی و سیستم‌های خرید می‌باشد. براین اساس در این دوره به تشریح ابعاد مقدماتی و مبانی خرید و سفارشات خارجی برای مخاطبان و شرکت کنندگان در دوره پرداخته خواهد شد.

    سرفصل دوره

 

 

پنج شنبه ها 14-17

 

 

دوره مشمول 50 درصد حمایت مالی شرکت شهرک های صنعتی استان یزد میباشد

 

شرایط شرکت کنندگان :

کارشناسان و مدیران خرید و بازرگانی شرکت‏ها و کارخانجات/ کلیه دانشجویان رشته های مدیریت بازرگانی، MBA، اقتصاد/ سایر علاقمندان و فعالان حوزه بازرگانی خارجی

25 فروردین 1401
20 اسفند 1400
27 ساعت
25 نفر
19,000,000 ریال
        |     1217 |
اشتراک‌گذاری در فیس بوک اشتراک‌گذاری در توییتر اشتراک‌گذاری در گوگل پلاس اشتراک‌گذاری در لینکدین
  دیدگاه کاربران